مطابق آنچه تا اینجا در راهنمای برنامه کودوس خوانده‌اید، هر کاربر در این نرم‌افزار یک موجودی سکه و یک موجودی ریالی دارد. که ما به ترکیب این دو موجودی “کیف پول” می‌گوییم.

اما این کیف پول چه کاربردی دارد و چه کارهایی می‌توان با آن انجام داد:

درخواست برداشت

هر فرد با توجه به موجودی ریالی خود، می‌تواند مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و با کلیک بر روی گزینه “برداشت” درخواست خود را به مدیریت ارسال و پس از تایید ایشان، همانطور که گفته شد، طبق دستورالعمل و روش‌های آن سازمان، وجه را دریافت نماید. همچنین وضعیت قبول یا رد شدن این درخواست از طریق منو تنظیمات/درخواست‌های برداشت برای فرد قابل مشاهده و پیگیری است. تمامی سوابق برداشت که مربوط به فرآیند تبدیل موجودی سکه به ریالی است، در این بخش ثبت شده و می‌توانید وضعیت پاسخ مدیریت سیستم به درخواست خود را مشاهده نمایید. وضعیت می‌تواند در حالات “رد شده، “انجام شد” و در حال بررسی” باشد.

تبدیل موجودی

هر کاربر میتواند موجودی سکه خود را به موجودی ریالی و یا برعکس تبدیل نماید. مثلا یک کاربر 1000 سکه دارد میخواهد 500 سکه را نقد کند. 500 عدد را به موجودی ریالی تبدیل کرده و سپس درخواست برداشت ثبت میکند.

ارسال سکه

هر کاربر میتواند تمام یا بخشی از سکه های خود را با هدف تشکر و گسترش فرهنگ قدردانی از طریق کارت هدیه به سایر همکاران اهدا کند.

wallet-app