• شمارنده و رویدادهای جاری

زمانی که یک نظرسنجی ایجاد می‌شود، پس از شروع زمان آن یک اطلاعیه در صفحه خانه به کاربران نمایش داده می‌شود که مستقیم به صفحه نظرسنجی مورد نظر نیز لینک است. این قابلیت برای رویدادهای جاری و ثبت نام سریع فعال است.

متولدین هر ماه

یک اطلاعیه خاص دیگر وجود دارد به اسم متولدین هر ماه. بدین صورت که افراد متولد هر ماه جاری را همراه با تاریخ تولد آن نمایش می‌دهد؛ فرصتی برای اشتراک حس و حال خوب بین افراد و تبریک به یکدیگر.

 

  • ویرایش شرکت

تغییر لوگو شرکت، فرآیندی مستمر و بلند مدت می‌تواند باشد. در کودوس می‌توانید به راحتی به ازای هر تغییر، به این بخش مراجعه کرده و مشخصات را مطابق با آخرین اطلاعات، به‌روز نمایید. همچنین مشخص کردن تاریخ تاسیس شرکت، جهت ارسال خودکار سکه به افراد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

  • جستجو و مرتب‌سازی

جهت سهولت در خوانایی و کار با این لیست، قابلیت “مرتب‌سازی” برای کاربران وجود دارد که هر شخص با توجه به نیاز خود، می‌تواند بر اساس آیتم مدنظر خود لیست را مرتب نماید. همچنین قابلیت جستجو افراد بر اساس نام آنها در این بخش وجود دارد.

user transaction-sort-app

 

  • فیلتر در تراکنش کاربران

مدیریت سیستم در بخش تراکنش کاربران در منو مدیریت می‌تواند با توجه به نوع تراکنش‌های موجود، آنها را فیلتر کرده و تنها تراکنش‌هایی که مدنظر دارد را مشاهده کند.

برای انجام آن کافیست وارد بخش “تراکنش کاربران” شده (و همانطور که در تصویر قابل مشاهده است) روی گزینه فیلتر کلیک نماید. در ادامه نوع تراکنش را به همراه بازه زمانی مد نظر خود تایید می‌کند. با توجه به تصویر زیر، مدیریت سیستم قصد دارد تا تراکنش‌های که پرداخت‌کنند آن امیرکیان عدل است را مشاهده نماید.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید از این بخش یک خروجی در قالب اکسل نیز دریافت کنید.

user transaction-menu-app
  • اطلاع‌رسانی

جهت اطلاع‌رسانی جامع و کاربردی‌تر، برخی از تراکنش‌ها و فعالیت‌ها در کودوس نیز از طریق ایمیل، پیامک و پوش‌نوتیفیکیشن به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود که در جدول زیر معرفی شده است.

نوع اطلاع‌رسانی تراکنش/فعالیت
ایمیل، پوش‌نوتیفیکیشن، پیامک سالگرد روز استخدام/تولد/تاسیس شرکت
پوش‌نوتیفیکیشن، پیامک تغییر حالات خرید محصول از بازارچه برای خریدار
پوش‌نوتیفیکیشن، پیامک اعلام درخواست خرید/برداشت وجه
ایمیل، پوش‌نوتیفیکیشن، پیامک دریافت کارت هدیه