این بخش امکان مدیریت و تنظیم قابلیت ارسال کارت‌های هدیه توسط کاربران را فراهم می‌کند. مدیران می‌توانند با استفاده از این تنظیمات، محدودیت‌ها و دسترسی‌ها را بر اساس نیازهای سازمانی کنترل و بهینه‌سازی کنند.

وضعیت
در این بخش امکان فعال یا غیرفعال کردن قابلیت ارسال کارت هدیه توسط کاربران فراهم شده است.

در حالت غیر فعال :
گزینه ارسال کارت هدیه در داشبورد نمایش داده نمی‌شود
دکمه ارسال کارت هدیه در کیف پول نیز غیرفعال خواهد شد
این تنظیم به مدیریت اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازهای سازمانی این قابلیت را کنترل کند

محدودیت ارسال
این گزینه به مدیریت امکان می‌دهد تعداد کارت‌های هدیه قابل ارسال توسط کاربران را محدود کند. درصورت غیر فعال بودن محدودیت :
هیچ محدودیتی در تعداد ارسال کارت هدیه وجود نخواهد داشت
ورودی‌های مربوط به تعیین تعداد کارت‌های هدیه نمایش داده نمی‌شوند

محدودیت ارسال به چند همکار
این بخش برای تعیین حداکثر تعداد کارت‌های هدیه‌ای است که هر کاربر می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص به همکاران مختلف ارسال کند

محدودیت ارسال به یک همکار

این گزینه محدودیتی برای تعداد کارت‌های هدیه‌ای که یک همکار می‌تواند در یک بازه زمانی مشخص به یک همکار خاص ارسال کند، تعیین می‌کند

بدون تغییر امتیاز گیرنده
با فعال‌سازی این گزینه، هنگام ارسال کارت هدیه، امتیاز از فرستنده کسر می‌شود اما هیچ امتیازی به گیرنده افزوده نمی‌شود. این قابلیت در شرایطی کاربرد دارد که هدف از ارسال کارت هدیه صرفاً جنبه نمادین یا تشویقی داشته باشد، بدون آنکه تغییری در امتیاز کاربر دریافت‌کننده ایجاد شود.
امکان ارسال نامحسوس
در تنظیمات کارت هدیه، گزینه‌ای با عنوان “امکان ارسال نامحسوس” در دسترس است. در صورتی که این گزینه فعال باشد، هنگام ارسال کارت هدیه، یک چک‌باکس با عنوان ارسال نامحسوس در صفحه ارسال نمایش داده می‌شود.

با فعال کردن این چک‌باکس، کارت هدیه به‌صورت نامحسوس ارسال خواهد شد؛ به این معنا که در صفحه اصلی و پروفایل همکار دریافت‌کننده نمایش داده نمی‌شود. کارت هدیه نامحسوس فقط برای گیرنده، فرستنده و مالک سامانه قابل مشاهده خواهد بود و سایر کاربران امکان مشاهده آن را نخواهند داشت. این قابلیت برای حفظ حریم خصوصی یا ارسال‌های محرمانه طراحی شده است

تنظیمات ارائه‌شده برای ارسال کارت‌های هدیه به مدیران کمک می‌کند تا با انعطاف‌پذیری بالا، این قابلیت را بر اساس نیازهای سازمانی کنترل کنند. این ویژگی‌ها نقش مهمی در بهبود مدیریت منابع و ایجاد تعادل در تعاملات کاربران ایفا می‌کنند.