منو اصلی>مدیریت > امکانات اصلی > چالش ها
یکی از دغدغههایی که در بکارگیری یک نرمافزار جدید در سازمان با آن مواجه میشویم، تعامل و ارتباط گرفتن کارکنان با آن است. هرچه این نرمافزار نیاز به مشارکت روزانه افراد داشته و حساستر باشد، این دغدغه پررنگتر میشود.
در نرمافزار کودوس، بخشی به اسم چالش وجود دارد که افراد میتوانند با انجام یک سری فعالیتهای روزانه، تشویق شده و امتیاز دریافت کنند. نکته مهم، نوع آیتمهایی هست که در این بخش تعریف شده است؛ چرا که باعث تعامل و مشارکت بیشتر افراد با نرمافزار میشود. در جدول زیر، انواع چالشهایی که قابل انجام هستند آورده شده است. مدیریت یا نماینده شرکت میتواند ویژگی چالش را در سازمان خود فعال/غیرفعال کند و حتی از بین آیتمهای زیر هر کدام که تمایل دارد را فعال کند و میزان امتیاز دریافتی کاربران را مشخص کند.
آیتم چالش | کاربرد و توضیحات |
ثبت رای نظرسنجی | تعداد دفعاتی که فرد در نظرسنجی مشارکت داشته و رای ثبت میکند |
بازدید اپلیکیشن | شمارش به صورت یک بار به ازای هر روز/ جهت ورود افراد به نرمافزار به صورت روزانه |
ارسال کارت هدیه | تعداد کارتهای هدیه ارسالی به همکاران |
خرید از بازارچه | تعداد خریدهای موفق از بازارچه |
پاسخ به دماسنج سازمانی | تعداد ثبت حال در دماسنج سازمانی |
نکات :
- در صورتی که دو چالش از یک نوع انتخاب شود، شمارش به صورت مشترک
برای آن انجام میشود. - امکان دوچالش کاملا مشابه وجود ندارد
وابسته به تعداد دفعات تعریف شده، به ازای هر بار انجام یک چالش، سیستم به صورت اتوماتیک شمارش کرده و در صورت تکمیل آن، امتیاز های جایزه آن قابل دریافت میشوند.
