مدیریت سیستم جهت نظم و سازماندهی برای لیست‌های خریدی که دریافت می‌کند، می‌تواند به بخش “لیست خریدهای همکاران ” در منو مدیریت مراجعه کند.

در این لیست، تمامی سفارشات به ترتیب زمان درخواست، از بالا به پایین لیست شده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر و مشخص کردن وضعیت این درخواست، کافیست روی آن کلیک نمایید.

همچنین جهت سهولت در کارایی، به ازای هر درخواست جدید که به صورت پیش‌فرض در وضعیت “معلق” قرار دارد، یک شمارنده در جلوی اسم این بخش نمایش داده می‌شود.

⚠️ وضعیت مشخص شده، تنها برای مدیریت سیستم کاربرد داشته و قابل مشاهده است.

⚠️ تمامی درخواست‌های جدید، به صورت پیش‌فرض در وضعیت “معلق” قرار دارد.

⚠️  قابلیت سرچ بر روی عنوان و کد پیگیری محصول امکان پذیر است